Rabu, Januari 21, 2009

Catatan tetamu MHI (3)

Ok. Slot pun bermula. Mula2 rasa gubra juga, tapi apabila dah masuk soalan kedua, naik semangat sikit sampai 'terbabas'. Maklumlah dah masuk gear 5, ditambah lagi masa suntuk. Kalau ceramah, takde masalah.

Segan pula masa si Fedtri tegur, berapa umur. Anak dah 4 tapi mengapalah ramai orang ala-ala tak percaya apabila saya jawab anak dah 4.

Sempat juga dia mengusik saya, dia puji warna baju batik saya sama dengan warna kulit buku. Tapi itu kebetulan je. Takde dalam perancangan pun,

Lupa nak bagitau, sebenarnya si Fedtri ni ada buat kerja rumah sebelum temubual ni, tapi saya tak sempat nak tanya apa soalan yg akan ditanya sebab masa suntuk.

Alhamdulillah, 'overall' semua berjalan lancar. Habis temuramah, kami dijamu dengan nasi goreng dan teh tarik. Semasa dalam bilik tetamu tu, sempat la saya dan staf TV3 bertukar-tukar pendapat tentang isu Gaza dan Palestin.

0 ulasan: